Osećate se zaglavljeno na mreži? Još uvek nemate naloge na društvenim mrežama? Imate sajt koji vam ne donosi profit?

Bavite se hotelijerstvom?
Imate apartman koji izdajete?
Posedujete restoran ili kafić?
Vlasnik ste etno sela?
Bavite se turizmom?
Imate turističku agenciju?

OVO JE 6 marketing trendova u 2022. za koje morate znati

1. VIDEO SADRŽAJ NA DRUŠTVENIM MREŽAMA

Podrazumeva se (ili ne?) da već imate otvorene profile na društvenim mrežama koje održavate redovno. U 2022. treba da odustanete od fotošopiranih profesionalnih fotografija i fokusirate se na kreiranje zabavnih, sirovih, realnih video klipova koji će dočarati vaš brend bolje nego bilo šta ranije!

TIK TOK
INSTAGRAM REELS
FACEBOOK VIDEO
PINTEREST

2. 360° - interaktivna prezentacija prostora na web sajtu + virtuelna tura po okolini

Kao što smo već rekli, fotografije mogu da padnu u zaborav (osim ako nisu toliiiiiko dobre i provokativne da će izazvati veliku pažnju javnosti). Sada na web stranicu morate postaviti interaktivnu prezentaciju svog prostora - tu će se videti sve što može zainteresovati i informisati potencijalne goste. Bonus: svi koji pregledaju VR prezentaciju osećaće se kao da su već bili kod vas i mnogo je veća verovatnoća da će, kada dođe vreme, odabrati vas a ne konkurenciju.

3. Web sajt

Verujemo da već imate (ili možda ne?) svoj sajt koji predstavlja sve ono što vi radite i čime se bavite. Ipak, ako posedujete sajt koji vam ne donosi profit vreme je da nešto promenite. Proverite da li vaš web sajt ima:
- jednostavnu i elegantnu temu koja se brzo učitava
- jednostavan princip rezervacije
- chat agenta koji je tu da pomogne potencijalnim klijentima
- najlepše fotografije i snimke koje posedujte
- osnovne podatke o vašem poslu
- mnogo korisnog sadržaja za sadašnje i buduće goste
i na kraju da li je prilagođen svim klijentima (dvojezičan/trojezičan...)

4. INFLUENS MARKETING

Iako vam se čini da influenseri mogu da vam upropaste posao iz naše prakse se pokazalo da PRAVI influenseri mogu da vam donesu SAMO ZARADU! Nisu svi influenseri za svakoga i zato budite mudri. Istražujte i pronađite one koji vam najviše odgovaraju.
Potražite influensere koji će vam pomoći da kreirate sadržaj za svoje mreže - ako oni to rade sjajno za sebe, uz naknadu mogu to još bolje da rade za vas!

5. Šta se to šuška?

Uvek Googlajte svoj biznis i čitajte kakve recenzije dobijate širom interneta! Odgovarajte na njih učtivo, izvinite se ako imate za šta ili nagradite one koji vas hvale i koji su se lepo proveli kod vas. Fokusirajte se na kritike i promenite ono što se ljudima ne dopada što pre, jer ćete tako uvek biti korak ispred svih. Ljudi će znati da ih slušate, da ste tu za njih i da želite da budete najbolji ZBOG NJIH!

6. LOKALNI MARKETING

Još uvek nije dovoljno jasno kako će se situacija u turizmu ove godine odvijati. Zbog toga je važno da se posvetite lokalcima i da im ponudite VIŠE.

POTREBNA TI JE POMOĆ
DA OVO SPROVEDEŠ
U DELO?

MI TI MOŽEMO POMOĆI

JAVI NAM SE
INFO@MASKCS.RS